+ Svara på ämne
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 29

Ämne: Tänder killar på mulliga tjejer?

Gäst
    Gäst

Question Tänder killar på mulliga tjejer?

Är en 15-årig tjej av en lite mulligare variant, ca 70kg och är 175cm lång ungefär. Har aldrig haft en kille, så jag undrade liksom om det är många som tänder på lite mulligare tjejer eller om nästan alla gillar dem smala?

Junior medlem
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard Sv: Tänder killar på mulliga tjejer?

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Är en 15-årig tjej av en lite mulligare variant, ca 70kg och är 175cm lång ungefär. Har aldrig haft en kille, så jag undrade liksom om det är många som tänder på lite mulligare tjejer eller om nästan alla gillar dem smala?
    Har du aldrig hört uttrycket 'smaken är som baken'? det gäller faktiskt killars tycke om tjejer också.
    Vissa gillar smala tjejer medan andra gillar större tjejer.
    Mitt ex var av den lite mulligare typen, jag gillar inte när en tjej är "för smal" men hon får inte heller vara "för tjock".
    Det ska vara lite att ta i helt enkelt men inte för mycket.
    Och du säger att du är 175 & väger 70kg anser inte jag som varken "för smal" eller "för tjock".
    Finns säkert killar som tycker annorlunda än jag, som sagt smaken är som baken.
    Och som svar på din fråga, absolut finns det killar som gillar lite större tjejer..!

Du behöver inte vara orolig, jag är säker på att du kommer hitta dig en kille så småningom.
    Sköt om dig!
    /BuLLeT

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

Jag är en knubbig tjej.. och ja har aldrig upplevt det som något problem att få killar.. tvärt om..
    så du behöver inte vara orolig!
    ja är nöjd med mej själv.. kan nog vara mindre attraktivt med en tjej som gnäller hela dagarna att dom är så "tjock och ful"..
    finns en tråd här där det är en tjej anser sig för smal.. så va stolt för den du är och kör på

Senior medlem
    Reg.datum
    Jan 2009

Snälla lilla du, du är INTE mullig, du är helt normal, oroa dig inte för det, du kommer inte att inte få killar pga. den kroppsformen det är då säkert.

BMI och andra mediala viktideal är inte så mycket att hänga upp sig på. BMI tex, är inte alls ett särskilt bra sätt att räkna. Det stämmer inte in på alla människor.

Som sagt, du är HELT normalbyggd.

Rosencreuz
    Gäst

175 lång och 70 kilo? Då håller jag nog med Tjuken här. Det passar inte helt och fullt in i kategorin "mullig". Men det kanske känns så när du ser dig i spegeln.
    Men självklart finns det killar som gillar lite mjukare tjejer. Vi matas ju hela tiden med hollywood idealet, med tok-stylade tjejer. Men samtidigt vet vi ju alla att det är fejk det mesta av det, även killar vet det - egentligen.

En flicka med synlig övervikt, och som utstrålar att hon ber om ursäkt för att hon överhuvudtaget finns till ... det är en ledsam syn, och det är inte alltid attraktivt heller. Snarare medlidsamt.

Men en tjej som har den vikt och det utseende hon har, som utstrålar att "fan, livet är rätt okej ändå, och passar det inte så är det bara dra" .. hon känns mer attraktiv på många sätt - nästan oavsett hur hon ser ut. Man kan vara hennes kille liksom, men hennes pappa? nää .. inge kul.

Den människa som inte tycker man kan förbättras - ett födelsemärke här, en linje för mycket där, för ljus hudfärg, melerade ögon som vill vara blå - den människan är inte född. Tragikomiskt nog är det faktiskt de tok-stylande Paris Hilton tjejerna som är de som lider mest, och är mest ömtåliga och hysteriska angående sina egna skavanker. Den där självsäkra utmanande blicken har dom bara så fort de ser en kamera - inte annars.

Jag låg på stranden en gång, och såg en kvinna som var rejält överviktig. Inte plufsig, men ändå. Men, precis som du själv kan se en kille som ser "ok" ut - men inte mer - så kan han vara attraktiv på nåt sätt som inte går att förklara. Han har "det" liksom. Han kan t.ex. vara s.k. fulsnygg. Den kvinnan jag såg, hon tände mig lite .. trots att hon absolut inte var något affisch-material. Hon hade "det", och det räckte gott och väl. Tur för henne att jag aldrig såg henne igen
    Senast redigerat av Rosencreuz den 2010-01-19 klockan 20:45.

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

Många killar gillar inte mulliga tjejer. Andra killar gillar mulliga tjejer. Hur du än ser ut eller hur mycket du än väger så kommer det ALLTID att finnas några som inte gillar ditt utseende och andra som gör det.

Skulle fler gilla dig om du vägde 60 kg istället för 70 kg? Skillnaden bör vara ganska liten och spelar det verkligen någon roll om 75 % eller 65 % av den manliga befolkningen vill ha sex med dig?

Många tjejer verkar ha det svårt med relationen till sina kroppar. Men jag fattar inte varför det är så viktigt för så många tjejer hur stor del av den manliga befolkningen som vill sätta på dem? För det är i slutändan det enda det handlar om när det kommer till utseendet. Bortser du ifrån sex så finns det i stort sett inga fördelar med att vara smal eller snygg. I alla andra situationer så spelar det ingen roll överhuvudtaget vad du väger, så länge som du inte lider av grav fetma eller undernäring.

Junior medlem
    Reg.datum
    Aug 2011

Cool Sv: Tänder killar på mulliga tjejer?

jag är oxå 15 o så länge inte tjejen är jävligt tjock så är det inget man tänker på, vad ni vuxna borde tänka på är att det är en jävla skillnad på att vara 15 o att vara äldre! Så ni kanske inte är rätt personer att svara.. just saying

Gäst
    Gäst

Ja det vill jag nog påstå,åtminstånde vi lite äldre herrar.En mullig tonåring är pricis vad kåta män vill ha

Junior medlem
    Reg.datum
    Jul 2011

hej jag är 52år och jag tänder bara på mulliga runda kvinnor ni är gooooaste som finns älskar och kraaamas då ska man ha nåt och kraaaamas du är bara 15år du hinner hitta din kille ännu lycka till

Junior medlem
    Reg.datum
    Aug 2011

Thumbs down Sv: Tänder killar på mulliga tjejer?

Ja det vill jag nog påstå,åtminstånde vi lite äldre herrar.En mullig tonåring är pricis vad kåta män vill ha
    Hoppas du inser att du är en pedofil och att det inte är normalt för gubbar att knulla 15. Dessutom så fõredrar man oftast sin egen ålder

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2019-02-12, 10:01
  2. Vad tänder ni killar på?
    Av Mjau i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2015-01-13, 08:20
  3. Jag tänder på killar mer än min fru
    Av matti77 i forum Homosexualitet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2014-03-28, 00:30