+ Svara på ämne
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Fråga till tjejer

Gäst
    Gäst

Question Fråga till tjejer

Tjena!

Jag är en kille som går i en klass med många tjejer som väldigt ofta bär urringat. Själv tycker jag det är snyggt och sexigt och blir ofta lite kåt när man så kallat smyg tittar.

1: Använder ni (tjejer) urringat för att typ lufta om det är varmt eller är det ögongodis för killarna?

2: om ni ser en kille kolla in dina bröst vad skulle du göra då?

3: Tycker ni om att era tuttar får uppmärksamhet av killarna?

Gäst
    Gäst

Wink Sv: Fråga till tjejer

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Tjena!

Jag är en kille som går i en klass med många tjejer som väldigt ofta bär urringat. Själv tycker jag det är snyggt och sexigt och blir ofta lite kåt när man så kallat smyg tittar.

1: Använder ni (tjejer) urringat för att typ lufta om det är varmt eller är det ögongodis för killarna?

2: om ni ser en kille kolla in dina bröst vad skulle du göra då?

3: Tycker ni om att era tuttar får uppmärksamhet av killarna?
    1 och 3: Självklart. Annars skulle inte jag ha det i alla fall om jag inte skulle visa upp dem Och ja: Det är kul att få uppmärksamhet om dem (och det får man nästan alltid)
    Prova att gå på Palma flygplats på Mallis i urringat - där kan man garantera att i princip alla killar tittar...
    Men jag tror många bär urringat för att de kanske har lite dåligt självförtroende och vill väga upp någon kroppsdel som de tycker mindre om. En teori bara.

2. Det beror helt på. Jag har inte urringat för att försöka skaffa mig ett ragg en vanlig dag, utan för att det är nog en självförtroendehöjare.
    Det kan vara så att mannen i fråga som tittar är lite "sluskig" och inte alls någon som man vill ska titta. Dem bryr man sig inte om. Men snygga får gärna titta haha

Du då? Vill du att tjejerna ska ha urringat och visa upp sina "behag" eller föredrar du att ha dem övertäckta för att få "ana" vad som finns därinne? Lurig fråga

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Fråga till tjejer
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2015-11-08, 01:10
  2. Fråga till alla tjejer här.
    Av Bender92 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-04-05, 11:49
  3. Fråga till tjejer
    Av Ewert i forum Allmänt om sexualitet