+ Svara på ämne
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Sexvänner

Gäst
    Gäst

Smile Sexvänner

Hej!
    Tycker ni att det är okej med "sexvänner"/"kk"? Alltså är det okej att ha någon som man inte är tillsammans med men som man kan ha det lite trevligt med ibland. De flesta gillar ju sex men kanske inte har någon att ha det med. Har ni en "sexvän"? Eller skulle ni vilja ha?

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Sexvänner

Jag tycker definitivt det är ok med sexvänner! Personligen är jag inte i ett förhållande och jag letar inte fruktansvärt mycket efter det heller. Och som du säger så vill man ju ha lite kul ibland och då tycker jag att sexvänner är bra om man har en bra kompisrelation, eller som inte i mitt fall bara träffas o sen gå där ifrån.

Det sistnämda tycker jag kan låta tråkigt, träffar hellre en kompis man kommit överens med, själv har jag en sådan vän fast hon bor 30 mil bort, men när vi träffas så har vi kul precis som vanliga kompisar, enda skillnaden är bonusen att vi sover tillsammans.

Så för att svara din fråga tycker jag sexvänner är bra! En varning bara att ta det försiktigt så man inte sårar varandra, det finns alltid en chans att du eller den andre parten får andra känslor och då är det bäst och ta det lugnt, chao!

/Kille 20

Hemn
    Gäst

Redigerad då vi inte tillåter kontaktuppgifter i forumet. Får skicka PM i så fall.
    /Moderator
    Senast redigerat av Purj0 den 2015-10-15 klockan 23:01.

Oregistrerade
    Gäst

Både jag och min fru . Har varsin kk. Härligt

Junior medlem
    Reg.datum
    Feb 2012

Visst är det OK med sex-vänner!

Själv önskar jag att min fru hade minst 2, helst 3 till 4 sexvänner...
    Så jag får se hennebli ordentligt knullad, och att få slicke henne efteråt (i början lär jag endast känna smaken av kondom, men sedan kommer smaken av ren, rå SEX. Fast det blir endast med den/de KKs som blir långvariga KKs till min fru!)

Det är dock inte enbart sexet, utan att få se henne när hennes KK ringer, att få slicka och smeka henne när hon pratar med sin kk, att få visa henne att JAG uppmuntrar henne att acceptera en sexdejt med hennes KK.
    Att få hjälpa henne välja/köpa underkläder, strumpor skor etc. inför hennes dejter, att få se henne sminka och piffa upp sig, och slutligen att få vara hennes chaufför och skjutsa henne till hennes sexdejt.. (om den sker utanför vårt hem såklart!)

Så JA! Jag är helt för "sexvänner", KKs etc.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Kåt_Sugen_och_Nyfiken Visa inlägg
    Visst är det OK med sex-vänner!

Själv önskar jag att min fru hade minst 2, helst 3 till 4 sexvänner...
    Så jag får se hennebli ordentligt knullad, och att få slicke henne efteråt (i början lär jag endast känna smaken av kondom, men sedan kommer smaken av ren, rå SEX. Fast det blir endast med den/de KKs som blir långvariga KKs till min fru!)

Det är dock inte enbart sexet, utan att få se henne när hennes KK ringer, att få slicka och smeka henne när hon pratar med sin kk, att få visa henne att JAG uppmuntrar henne att acceptera en sexdejt med hennes KK.
    Att få hjälpa henne välja/köpa underkläder, strumpor skor etc. inför hennes dejter, att få se henne sminka och piffa upp sig, och slutligen att få vara hennes chaufför och skjutsa henne till hennes sexdejt.. (om den sker utanför vårt hem såklart!)

Så JA! Jag är helt för "sexvänner", KKs etc.
    Du verkar ha erfarenhet... får jag chatta med dej om det här? Min adress är e-post borttagen av moderator

Det är inte okej med öppna kontaktuppgifter i trådarna // Moderatorn

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2019

Smile Sv: Sexvänner

Vi har fått nya sexvänner tack vare detta forumet.

Jag och min man Per har idag tidigt på morgonen åkt ned ca 20 mil för att träffa de andra medlemmarna LindaK och hennes man Kaj.

Vi har samma intressen, bondage, mjuk BDSM, stort nylonintresse, partnerbyte.

Passar på att skriva lite här på forumet när vi har en liten paus i lekarna.

Har verkligen klickat mellan oss !

Kajsa/Per

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2019

Det kan inte bli bättre !

Gillar att träffa likasinnade som ger och tar orgasmer.

Och våra män ser ut att trivas också...

Linda och Kaj

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Beställ kondomer diskret och anonymt via e-butik.

Köp sexiga underkläder från Amorlina.se. Stort sortiment och snabba leveranser.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •